پاکت ایستاده با درپوش پیچی

پاکت ایستاده با درپوش پیچی

پاکت ایستاده با درپوش پیچی

 

پاکت ایستاده با درپوش پیچی برای بسته بندی مایعات  کنسانتره آب میوه پوره میوه رب گوجه فرنگی رب انار ژله میوه ای و … استفاده می شود.
معمولا در بازار فروش، برای هربسته بندی می توان وظایفی همچون نگهداری از محصول، ارائه اطلاعات مربوط به محتوا و شناساندن کالای بسته بندی شده را در نظر گرفت. از جمله نمونه هایی از بسته بندی که در زمینه نگهداری مواد غذایی متداول گردیده اند، نمونه هایی هستند که در مجموعه گروه بسته پلاس از جنس فویل الومینیوم, متالایز و یا پلی آمید شفاف که با نام اسپتیک شناخته شده اند که از نوع بسته بندی های چند لایه بوده و به منظور نگهداری طولانی مدت مواد غذایی در دمای محیط مورد استفاده واقع می شوند. به دلیل آب بندی کامل این نوع بسته بندی، استفاده از مواد نگهدارنده در ترکیب ماده خوراکی، الزامی نمی باشد که این امر امتیاز بزرگی برای این پاکت ایستاده درب دار از نظر صنایع غذایی محسوب می گردد.

بدنه پاکت ایستاده با درپوش پیچی از جنس فویل آلومینوم چندلایه بوده که ضمن ممانعت از ورود نور، باعث افزایش ماندگار محصول می شود. در داخل بسته بندی، یک لایه نازک از الومینیوم، لمینیت گردیده که مانع از انتقال مواد آلاینده به داخل بسته بندی و نیز تبادل رطوبت بین مواد داخل بسته و فضای خارجی می گردد. تا اینجا، حداقل شرایط برای نگهداری موادغدایی تامین شده ولی جهت بالابردن مقاومت لایه آلومینیومی در برابر مواد غذایی اسیدی و نیز به منظور جلوگیری از تغییر طعم مواد خوراکی داخل ظرف، یک لایه نازک از پلاستیک پلی اتیلن(PE) که اصطلاحا فیلم پلی اتیلن نامیده می شود، در داخلی ترین جدار ظرف و بر روی لایه آلومینیومی واقع می شود. آنچه که در ایران متداول است، استفاده از تکنیک چاپ فلکسو یا هلیو جهت انتقال طرح گرافیکی بر روی شیت بسته بندی، و سپس اتصال لبه ها است. نکته جالب توجه در برخی از نمونه های بسته بندی اسپتیک، مکانیزم درپوش پیچی موجود بر روی آن است.

این در پوش پیچی ( درب پیچی ) که از دو قطعه مجزا تشکیل گردیده است،  یک باریکه حلقه ای شکل نیز، با اتصال به درپوش و ممانعت از چرخش آن، به جز در زمان گسستگی نقاط اتصال، عدم  گشودگی قبلی درب بسته بندی را تضمین می نماید. جنس این قطعات از پلی پروپیلن(PP) بوده و جهت ایجاد براقیت و تردی مناسب جهت تمرکز تنش پیچشی در نقاط اتصال درپوش به باریکه حلقه ای شکل، که منجر به تسلیم و رسیدن به آستانه شکست و پارگی می گردد، به میزان اندکی می توان از پلی استایرن (PS) نیز در ماده مورد استفاده جهت تزریق قطعات درب، استفاده نمود.

اگر هنوز هم بر این باور هستید که بسته بندی دبه, سطل, ظروف جار, یکبار مصرف, بطری پت, شیشه و … می توان در این بازار به شدت رقابتی ادامه حیات دهید باید بگویم که ماموت ها هم همینطور فکر می کردند.

پس اگر فکر می کنی که با کمترین سرمایه گذاری در بخش بسته بندی می توانید بخش زیادی از بازار تصرف کنید پس بهتره با همون دبه بکارت ادامه بدی!!!

چرا که بسته بندی تو چشه پس اگر می خوای تو ذهن مشتری برای همیشه بمونی باید بیشتر هزینه کنید.

مزایای بسته بندی درپوش دار:

  • فضای انبارش کمتر

  • حمل آسان

  • مصرف تا آخرین قطره

  • مدرن بودن

  • مشتری پسند

  • تمایز در رقابت

  • از دست افتاد, نترس! هیچیش نمیشه

  • تنوع در طراحی

  • یونیک بودن محصول در این نوع بسته بندی

شرایط سفارش:

  • عقد قرارداد فقط با شرکت(از پاسخ دادن به شخص معذوریم)

  • حداقل سفارش 100.000 عدد